středa 10. února 2016

I´m back!

back and im image
Ahoj! Po roce a půl vás vítám u dalšího článku. Upřímně? Nečekala jsem, že mi to bude chybět a vlastně nechybělo. Až doteď. Může za to hlavně, to že jsem si něco uvědomila. A to něco mě donutilo se vrátit zpátky. Hodně jsem o návratu přemýšlela. Pořád jsem nevěděla. Nebyla jsem si jistá, jestli by mě to znova bavilo. A teď jsem se rozhodla, že asi ano. Chtěla bych znovu zkusit psát mé názory o knížkách, filmech a spoustu dalších věcech.
Hlavní věc, která mě, ale donutila se vrátit zpátky jsou lidi. Během mého blogování jsem potkala spoustu skvělých lidí a začalo se mi stýskat.

Další kroky blogu budou takové, že se budu snažit psát, co nejvíc. V dubnu mě sice čekají přijímačky, ale prostě teď potřebuji odreagování. A myslím, že tohle mi pomůže.


Uvidíme se u další článku! Tak zatím! :)
normal, quote, and boring image

Žádné komentáře:

Okomentovat