úterý 9. prosince 2014

Student knihomol 3 - Listopad 2014


Autorkou tohoto skvělé projektu je Cathy.

Září 2014 - 616 stran
Jana Eyrová - Charlotte Bronte - 247 stran (dočítání z minulého měsíce)
Tajemství - Rhonda Byrne - 105 stran (dočítání z minulého měsíce)
Žena v černém - Susan Hill - 143 stran
Demonata - Darren Shan - 216 stran


Říjen 2014 - 848 stran
Hledání Aljašky - John Green - 256 stran
Nabíječ - Alice Clayton - 280 stran
Sukuba: Trápení - Richelle Mead - 312 stran

Listopad 2014 - 1728 stran
Zmizelá - Gillian Flynn - 528 stran
Romeo, Julie a tma - Jan Otčenášek - 138 stran
Kosti zmizelých - Kathy Reichs - 336 stran
Brisingr - Christopher Paolini - 214 stran (dočítání)
Město z kostí - Cassandra Clare - 60 stran
30 případů majora Zemana - M. Graclík a Václav Nekvapil - 436 stran
Volání sirény: Prokletí - Michaela Burdová - 16 stran

V listopadu jsem si podle mě vedla velmi dobře. Sice jsem spíš knihy dočítala než rozečítala, ale to vůbec nevadí.



3 komentáře:

  1. Teda v Listopadu ses činila! :)
    Je to docela rozdíl oproti Září a říjnu..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? :D Když jsem to počítala kulila jsem oči. :D

      Vymazat
  2. Tomu říkám úspěch... Stihla si toho opravdu hodně a jak říkáš, vůbec nevadí že si knihy spíše dočítala.. víš jak to je.. některé hold musíš dočíst abys mohla jiné začít. :)

    OdpovědětVymazat