neděle 14. prosince 2014

Společné čtení Nástrojů smrti: Město z kostí - re-reading - recenze



O čem kniha je?
Clary Frayová je na první pohled normální dívka, která žije s mámou, má nejlepšího kamaráda Simona a taky Luka, kamaráda své matky, který je tu vždycky pro ní. Všechno vypadá normálně. Do té doby než se se svým kamarádem vydá do klubu jménem Pandemonium, kde si chce trošku užít zábavy.
Uvidí však vraždu. Vraždu kluka, kterou mají na svědomí tři teenageři, kteří mají podivná tetování a taky zbraně.
Clary však nemůže zavolat policii, protože tělo mrtvého kluka se vypaří a záhadné teenageři nikdo kromě ní nevidí.
Clary se začíná zaplétat do nového světa. Do světa lovců stínů, kteří mají svět chránit před démony.

Proč jsem se rozhodla knihu přečíst?
Tuhle knihu jsem už jednou četla a chtěla jsem si jí přečíst znova. Bohužel nikdy nebyl čas. A když jsem uviděla, že se pořádá společní čtení celé série, neodolala jsem a rozhodla se zapojit. A dát si vytoužený re-reading prvních tří dílů, které už jsem četla a dalších tří dílů, které jsem ještě nečetla.

Můj názor
Na re-reading knihy jsem se těšila a byla jsem zvědavá, zda se mi bude první díl líbit stejně jako při prvním čtení nebo více. Když jsem knihu totiž četla poprvé označila jsem jí za skvělý začátek série, kterému však něco chybělo. Lehký nadprůměr.
Při znovu čtení mám na knihu pořád stejný názor. I když musím uznat, že se mi to líbilo malinko víc než poprvé. Kniha mě přenesla do doby, kdy jsem ještě nemělo tolik načteno. Do doby, kdy jsem se zamilovala do nové série. A to se stalo znovu. Já se zase zamilovala.
Kniha je skvělá. Moc se mi líbila. Líbil se mi autorčin styl psaní, který je nezapomenutelný. Do postav, které toho mají hodně nabídnout. Do příběhu, který je skvělý a do prostředí, které je úžasně popsané.
Já jsem se do prvního dílu opět zamilovala a nutno podotknout, že konec se mi zdál lepší než když jsem knihu četla poprvé. Těším se až se pustím do druhého dílu, který si doufám, také užiji.
A vám, co jste knihu ještě nečetli, můžu jenom doporučit.
Knize dávám 3.5 hvězdiček.

2 komentáře:

  1. Město z kostí je úžasná kniha a já jelikož jsem taky nedávno dávala re-reading a přečetla jsem už i druhý díl.Zase jsem se sekla na třetím dílu.Asi je to nějaký začarovaný kruh,ale ve třetím díle mě to všechno přejde a já nemám náladu na pokračování...:/
    PS: Hezká recenze!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Budu ti držet palce s tím, aby ses přes ten začarovaný kruh dostala. :)
    Děkuji! :)

    OdpovědětVymazat