čtvrtek 11. prosince 2014

It's time for youtube (17)






4 komentáře:

  1. Krásná videa, hlavně to poslední.. Hodně se mi z něho chtělo brečet, když jsem si vybavila všechny ty okamžiky :( :)

    OdpovědětVymazat
  2. Flash & Arrow,pobavilo :D Na Flashe už se chci dlouho podívat,ale stihla jsem teprve první díl..:/ A Arrow ,tam už ani nevím kde jsem skončila musím to zjistit :D
    Imagine Dragons a jejich písničku znám,ale i tak se mi dobře poslouchala!:)
    TMNT - pořád se mi zdá,že tentokrát už ujíždíjí na steroidech trochu víc než je zdravé,ale písnička je dobrá..:D
    A Katharine,to nepotřebuje komentář.Video znám už delší dobu a stejně má pořád dopad na mou emocionální stránku...:/
    Úžasné!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na Flashe taky chci už nějakou dobu podívat. Tak snad příští rok.
      S TMNT se mi to zdá taky. Když jsem je viděla v tom filmu, tak jsem teda koukala :D
      Já to mám s videem o Katherine stejně :)

      Vymazat