neděle 30. listopadu 2014

Aktuality :)

Ahoj! Vítám vás po dlouhé době u nějakého toho článku. Poslední dobou byl blog velmi prázdný. Objevily se tady dvě meme, aby to tady nebylo až, tak prázdné. Ale to není to samé jako článek.
Důvodem proč jsem nic nenapsala byla škola, která byla poslední dva týdny vyčerpávající. Neskutečně hodně. Byla totiž dějepisná olympiáda a já se musela učit. Asi tak 9 hlavních témat a pak nějaká ta vedlejší, co úzce souvisely s hlavními tématy. Olympiáda proběhla v pátek a já se umístila v TOP 4. Přesně vám to ještě neřeknu, protože to ještě nevím. Snad se to dozvím příští týden. Jsem ráda, že se mi podařilo se aspoň nějak umístit a že to učení nepřišlo na zmar. I když učitelka s námi nebyla moc spokojená. Jop, ale to mi vůbec nevadí. Hlavně, že jsem spokojená já  :3
A potom mi zapeklitá chemie dávala taky zabrat a také spousta dalších předmětů. Hlavně tedy už zmíněná chemie a matika.
Tímto článkem vám nechci, ale říct, jak moc byla škola poslední dobou náročná, protože si myslím, že je náročná pro každého, kdo se učí a kdo jí věnuje trošku nuceného času. Ale chci vám říct, že doufám, že už aktivita bude normální.

Co se tedy vrátí k normálu?
Za dobu, co jsem tady nebyla se mi nashromáždily recenze k napsání. V prosinci je plánuji (skoro) všechny dopsat a začít nový rok se všemi dopsanými recenzemi.
Potom pro vás ještě chystám Co vyjde vyšlo v listopadu a zaujalo mě a už se těším až to budu sepisovat. Ale ještě chvíli počkám na video od Rodaw, kde se vždycky objeví velmi zajímavé tituly o kterých nemám mnohdy ani ponětí.
Chystám taky Měsíční chvástačku za dva měsíce. Říjen a listopad. Rozhodla jsem se je spojit a taky chystám Měsíční nej za stejné dva měsíce.
Rozhodla jsem se, že zruším Týden s knížkou, který mám sice moc ráda, ale stejně se u mě neobjevoval pravidelně a tak ztrácel svůj smysl. Každopádně i přesto, že nebude u mě na blogu, neznamená to, že to, že se na něj ráda nedívám nebo ho nečtu, Právě naopak zbožňuji ho :3 Jen u mě nemá žádný smysl.

A to je asi tak všechno, co jsem chtěla říct. Doufám, že jsem na nic nezapomněla.

Mějte se krásně!

2 komentáře:

  1. Můžeš být naprosto v klidu,protože já svůj blog zanedbávám úplně.Prostě není nálada.Ale zpátky k tématu!Už mi ty články začínaly chybět,baví mě je číst,takže si na ně klidně počkám,hlavně když vím,že zase přibudou!:)

    OdpovědětVymazat